28 sierpnia 2015

Back to school

Witajcie kochani! :D Nie mogę w to uwierzyć już za 4 dni, rozpoczyna się nowy rok szkolny. Co za tym idzie? Sprawdziany, kartkówki, odpowiedzi, brak czasu na spotkanie się ze znajomymi oraz duuużo nauki. Dla tych, którym długo wyczekiwane wakacje minęły za szybko mam słowa otuchy : myślcie pozytywnie. Szkoła, to przede wszystkim znajomi. Niektórzy z was zaczynają naukę w nowej szkole, a inni kontynuują naukę. W tym roku zaczynam naukę w szkole średniej, a dokładniej idę do technikum na profil technika ekonomisty z innowacją Unii Europejskiej. Razem w klasie będę z moją koleżanką z gimnazjum. Stresuję się trochę, ale z drugiej strony poznam nowych ludzi. Bardzo się z tego cieszę! Idąc do szkoły średniej będę miała już przedmioty zawodowe, będzie o wiele więcej nauki niż w liceum gdzie tam przedmioty są kontynuacją z gimnazjum. Moimi przedmiotami rozszerzonymi będzie: WOS, geografia i j.angielski.
Czy wy też idziecie do nowej szkoły? Stresujecie się nowym rokiem szkolnym ?
























































Croop- top- H&M
Koszula- Sinsay
Shorty- Pepco
 Buty- New Balance
Okulary- New Yorker 
Plecak Adidas- Deichmann




ZNAJDZIECIE MNIE :
Snapchat-  m.kuurek
Instagram-  https://instagram.com/kurek_monika/
E-mail- kurekmonika376@gmail.com

79 komentarzy:

  1. Mamy taki sam plecak :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w technikum. Ja chodzę do liceum i przede mną matura. Ale myślę pozytywnie :)
    Ładna stylizacja
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam dodatkowy miesiąc wakacji więc nadal będę odpoczywać :) Powodzenia w szkole

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w nowej szkole :) początki są chyba najtrudniejsze ale później idzie jak po maśle :)
    Poklikasz w linki w nowym poście? ;D Z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dasz sobie radę! Przecież nie będzie gorzej niż w gimnazjum;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja idę do 2 klasy gimnazjum, także szkoła ta sama. Stresu nie ma. Raczej kompletny luz i pełna motywacji na nowy rok szkolny!
    Świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w nowej szkole :* !
    Super zdjęcia.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia, extra miejsce na taką sesję ;-)
    xoxo,
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/06/happy-summertime.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ja idę do tej samej szkoły, ale to i tak nie poprawia mi humoru haha
    mogłabym liczyć na wejście w linki (najnowszy post), u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma co się stresować nową szkola:) Ładne zdjęcia.
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w nowej szkole! Ja niestety jescze rok w gimnazjum się przemęczę :(
    Super zdjęcia :D

    http://kaamap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też idę do nowej szkoły:)
    Fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    Nitka Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku nie mam się czym stresować, ponieważ idę do 2 gimnazjum:) Super zdjęcia i stylizacja:*

    zapraszam klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Również nie mogę uwierzyć w to, że za parę dni do szkoły ;/
    Mam identyczny crop top ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia :> A co do postu to ja idę teraz do 3 gim i boję się,będzie tyle nauki i jeszcze egzaminy.
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie ci w tych okularach. Ja idę w tym roku do 1 gimnazjum i też troszkę się martwię, jak to będzie z tą nauką.

    \Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł na post! Też idę do nowej szkoły :)
    Pozdrawiam.
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje mi się, że szybko się przyzwyczaisz do murów nowej szkoły.
    Ja teraz idę do 3 gimnazjum, więc będę miała podobną sytuację co ty.
    Ale jakoś nie mogę się doczekać już liceum.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zostaję w tej samej szkole. Ładne zdjęcia.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Też idę do nowej szkoły :)
    Jesteś prześliczna, mega zdjęcia i stylizacja :)

    Genialny blog :) obserwujemy? :)
    Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja :)
    http://xxpatiksxx.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę powodzenia w nowej szkole! Ja do takowej nie idę, ale już za rok będę szła i na pewno będę się stresować :) Śliczna stylizacja, pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja idę do drugiej gimnazjum.Trzymam kciuki żeby Ci się powiodło w nowej szkole :-D.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja do nowej szkoły nie idę ale znam to uczucie. Ja nie znałam nikogo.
    Życzę powodzenia w nowej szkole.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia w nowej szkole! Na pewno szybko się odnajdziesz :*
    Ja ostatni rok w mojej szkole:)
    zapraszam -> zagulaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wygladasz! Mam ta sama książkę tylko moja juz jest zniszczona :)

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja w tym roku również zaczynam nową szkołę, idę do liceum i też będę w klasie z koleżanką z gimnazjum. :P
    Jestem ciekawa nowego otoczenia. :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia w nowej szkole :) Świetne zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie :)

    Moj blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja trochę się stresuje w końcu idę do nowej szkoły. Powodzenia w nowej szkole!

    Pozdrawiam!
    tyneczkapisze.blogspot.com- (kliik)♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja na szczęście nie zmieniam szkoły, więc nie mam się czym stresować☺
     She Imagination-klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja idę do gimnazjum w którym nikogo nie znam więc trochę stresu jest, ale staram się myśleć pozytywnie :)
    Mój blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również idę do szkoły średniej i troszkę się stresuje :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. super post, świetne zdjęcia, bardzo ciekawy profil wybrałaś! zycze powodzenia w nowej szkole :)

    Mój blog - klik!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny plecak :)! Genialne zdjęcia i mega ładne buty :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie w tym roku czeka matura :/ Stresuję się jedynie faktem, że zostało mi dosłownie 8 miesięcy na dopięcie wszystkiego na ostatni guzik, uporządkowanie wiadomości w głowie i zdobycie całej masy wiedzy... Szkoła średnia jest moim zdaniem jednym z najlepszych okresów życia (jak do tej pory) :D Bardzo ładne zdjęcia *.*

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja na całe szczęście zostaję w starej szkole, a tobie życzę powodzenia w nowej :))) Świetna stylizacja *o*

    trzymaj się ;*
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Te wakacje minęły tak szybko... Powodzenia w nowej szkole ;)
    http://kaliinnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  41. Szkoła tylko wydaje się być taka straszna, a tak naprawdę widzimy się tam ze znajomymi, uczymy niektórych rzeczy, których chcemy się nauczyć :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog kliknij :)
    A jeśli chcesz mi pomóc kliknij tutaj : Dresslink :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja w tym roku będę kończyła gimnazjum a za rok liceum. Czemu ten czas tak szybko leci?
    Pozdrawiam, fajny plecak :) Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Moze obserwacja za obserwację?:)

    by-michellee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja idę do 2 Lo, ale strasznie się stresuję ;c
    Piękne zdjęcia, bardzo ładne okularki :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny post ;)
    Zapraszam do mnie:
    swiatany.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. fajna notka i super zdjęcia!
    zapraszam do mnie blooondyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne zdjęcia! Super przedmioty rozszerzone! Daj znać potem czy jesteś zadowolona :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny zestaw ! a Ty wyglądasz ślicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna jesteś ♥ Zdjęcia mega i blog też
    http://0kayb4e.blogspot.com/ <-- zapraszam do Siebie

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie masz się co stresować nową szkołą. Pierwsza klasa jest najlepszym czasem ;)
    Super blog ;)
    www.nowaksisters.blogspot.com <==KLIK

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja dopiero co moją szkołę ukończyłam. Też największym pozytywem dla mnie było to, że codziennie spotykałam przyjaciół ;)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie wyglądasz! I nie masz potrzeby się stresować! Powodzenia!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  54. powodzenia w szkole x
    http://polowcia--blog.blogspot.com //zapraszam na back to school!

    OdpowiedzUsuń
  55. Powodzonka! Śliczne zdjęcia, super masz te buciki :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Intrygujący i ciekawy post, zresztą jak kazdy. Fantastyczny blog! Gratuluje pomsłów :) Będe czescciej tu zaglądać!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "SOUFEEL" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/blog-post.html#comments/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Powodzenia w nowej szkole, ja do szkoły średniej idę dopiero za rok.
    Świetna stylizacja! :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  58. cudne okularki<3
    Obserwuję:)
    Mam prośbę mogłabyś poklikać u mnie w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/witajcie-dzisiaj-przygotowaam-dla-was.html ?

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne włosy :) Powodzenia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne zdjęcia! Jesteś bardzo ładna :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Światny post!
    Jeżeli zaobserwujesz mnie, ja z pewnoscia odwdiecze sie tym samym!:)
    Zapraszam do siebie gdzie poruszane sa zarowno tematy głębsze jak i urodowe, wiec kazdy znajdzie cos dla siebie:)
    http://samsukier.blogspot.com/2015/09/witajcie-kochani-zastanawiaam-sie-nad.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajne ootd:)

    ••• chanelier.blogspot.com - zapraszam! ♥ •••

    OdpowiedzUsuń
  63. Stylowo ;) Bardzo ładna dziewczyna z Cb :) Powodzenia w szkole ,ucz się pilnie :D ;)
    Zapraszam do polubienia mojego bloga na FB :) LINK NIŻEJ -->

    https://www.facebook.com/Pola_Your-StyleYour-Way-1147040258646532/

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczna jesteś :) p.s. też lubię zdjęcia na placach zabaw ;)

    obserwuję i też zapraszam do obserwowania
    http://sandrowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń