19 września 2015

Przerwa.

 
Witajcie kochani! Na wstępie chcę was bardzo przeprosić za moja przerwę na blogu. Jest mi strasznie głupio i przykro, że nie mogłam się do was odezwać. Wszystko spowodowane jest szkołą i obowiązkami. Jak wiecie z poprzedniego postu teraz chodzę do technikum i co za tym idzie, przedmioty zawodowe. Mam teraz strasznie dużo nauki przez to i brak czasu na blog i inne przyjemności. Ale wynagrodzę wam to! :D Teraz chciałabym aby posty pojawiały się 1-2 razy w tygodniu, liczę na to, ze to się sprawdzi. Mam wiele pomysłów na  posty.  Teraz nie robiłam zdjęć, zostały mi tylko z wakacji z moją bff ♥ :D Jeśli chcecie posty z Jagodą to napiszcie. na pewno coś się wymyśli :D Może chcecie jakieś posty tematyczne, lookbooki, a może jakieś recenzje? Jeśli macie jakieś pomysły napiszcie mi w komentarzach :D



























15 komentarzy:

  1. Ja też miałam małą przerwę na blogu,więc cię rozumiem :)
    Piękne zdjęcia! <3
    nataszablogg <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    ••• Môj BLOG /KLIK/ •••

    PS: Follow for follow? I always follow back! Let me know! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wiecie o tym, że wyglądacie jak siostry, haha :) dopóki nie przeczytałam, że to Twoja przyjaciółka naprawdę tak myślałam :D
    śliczne zdjęcia! ♥

    MY BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! :) Bardzo ładny nagłówek :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz cudowne włosy!
    Powodzenia w nowej szkole :D
    Poklikasz u mnie?
    http://wkomenda.blogspot.com/2015/09/west-coast-2-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne włosy ♥
    Super zdjęcia ^^
    Zapraszam ♥
    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wasze włosy! <3

    Jestem u Ciebie pierwszy raz, trafiłam na Twojego bloga przypadkiem. ;)
    Fajnie tutaj! Podobają mi się pomysły postów i przede wszystkim Twój osobisty pomysł na charakter i tematykę bloga. ;) Robienie czegoś dla siebie i na swój sposób to ogromna wartość. ;)
    Zapraszam do mnie na bloga, który jest jeszcze młodziutkim blogiem, ale staram się ciągle go czymś wypełniać. Może spodoba Ci się tematyka i zostaniesz na dłużej lub po prostu zostawisz mały ślad. Będzie mi niezmiernie miło, bo to motywuje do dalszego pisania i umieszczania postów. Ja obserwuję, bo ciekawie u Ciebie. ;))
    Mój blog, zapraszam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Technikum zawsze cięższe, właśnie z powodu tych dodatkowych przedmiotów :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoła i obowiązki no tak czas na naukę :) cieszę się ze ten etap mam za sobą. Teraz uczę się tego na co mam ochotę a nie tego co muszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia <3
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia ;) ja już dawno obserwuję i czekam na Ciebie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :) Super zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie
    patuusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń