27 września 2015

Ulubieńcy września#1

Dziś przychodzę do was z czymś innym niż dotychczas, a mianowicie ulubieńcy września. Wiem, że wrzesień się jeszcze nie skończył, ale jest to już koniec miesiąca i postanowiłam, że napisze dla was taki post. Napisałam wam co w tym miesiącu mnie urzekło i co się sprawdziło oraz wydarzenia i inne miłe dla mnie wydarzenia. Nie przedłużając zaczynajmy :D









1. W tym miesiącu zachwyciła mnie szczotka Tangle Teezer. Gdy ją kupiłam myślałam, że to zwykła szczotka. Wiele osób ją polecało i mówili, że ta szczotka nie wyrywa włosów itp. A jednak mieli rację ! Gdy ją kupiła po prostu się zachwyciłam! To prawda ta szczotka nie ciągnie włosów jak to robiły inne szczotki. Jest to coś genialnego, kupiłam ją w Hebe za około 35 zł.




2. Na początku września kupiłam korektor z Catrice, zakupiłam ja z myślą o szkole. Moja cera nie jest idealna i czasem pojawiają się małe niedoskonałości jak u wszystkich. Wiele słyszałam o tym korektorze i postanowiłam że przetestuję. Okazał się strzałem w 10! Utrzymuje się bardzo długo i kamufluje drobne niedoskonałości. Kupiłam go w Hebe za 13zł :)










3. Jeśli chodzi o pielęgnacje mojej skóry to używam zwykłych balsamów. Dość długo szukałam odpowiednich i znalazłam, a mianowicie dostałam. Jeśli już nawilżam moją skórę to chcę aby balsam, którego używam szybko się wchłaniał i nie był za tłusty. Balsam, który używam był zakupiony w Yves Rocher za około 20zł. Jest to naturalny balsam pochodzenia roślinnego bez jakichkolwiek innych dodatków. 









4. Jeśli chodzi o makijaż to od połowy września zaczęłam używać cieni. Bardzo szybko wykonuje się prosty i szybki makijaż. Cienie utrzymują się u mnie cały dzień i nie osypują się co jest wielkim plusem. Jest to paletka z Avon kupiona za około 20 zł. Jestem z niej bardzo zadowalana, jeśli gustujecie w takich odcieniach jak ja i chcecie wykonać szybki i piękny makijaż to na pewno przypadnie wam to do gustu.










5. Jeśli chodzi o wrzesień to moimi ulubieńcami byli: 

Lost Frequencies - Reality
Happysad- Jakby Nie Było Jutra
Justin Bieber- What Do You Mean? 
Adam Lambet- Anothr Lonelu Night
+ Wszystkie piosenki Happysad i Fall Out Boy :D







6. Przed ostatnim ulubieńcem będzie aplikacja. Jak już wiecie jest to bardzo popularna aplikacja, a mianowicie Snapchat. Nie znam osoby, która nie miałaby tej aplikacji.
Mam ją od bardzo dawna, ale chciałam wam o tym napisać. Dzięki tej aplikacji możemy wysyłać miliony zdjęć co aktualnie robimy. Możecie mnie zapraszać mój nick ; m.kuurek wysyłam dużo snapów, więc na pewno nudno nie będzie! :D 









7. Jeśli chodzi o wydarzenie to chyba 1 września. Było to dla mnie coś innego, bo zaczęłam naukę w technikum gdzie jest więcej nauki. Poznałam tam wiele miłych i fajnych osób. Moja klasa na początku była dla mnie obca, bo dopiero poszłam tak na ''poważnie'' do szkoły 6 września. Działo się tak, ponieważ zachorowałam co do przyjemnych nie należało. Gdy juz przyszłam do szkoły poznałam moją klasę, która jest meeega ♥







Jeśli chcecie więcej się o mnie dowiedzieć zadawajcie pytania i postaram się zrobić Tag: o mnie. ♥

21 komentarzy:

  1. świetni ulubieńcy ♥ też uwielbiam Fall Out Boy :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :)
    Też kupiłam niedawno szczotkę Tangle Teezer jednak specjalnie mnie nie zachwyciła, ale może to też zależeć od włosów. A na korektor chyba się skuszę :D

    Mój blog - klik! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie przekonuje mnie ta szczotka do włosów, niby taka świetna i wg, ale jednak szkoda mi wydać 40 zł na coś co po pewnym czasie się zepsuje , więc wolę te pieniądze przeznaczyć na bilet na koncert ukochanego rapera :3
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zakochana w szczotce :) Już od dawna! Życzę powodzenia w technikum!

    Zapraszam do mnie na spóźnione rozpoczęcie jesieni :) Welcome Fall

    Pozdrawiam cieplutko
    (Nie) zakochana w jesieni
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni ulubieńcy!

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. ZAPRASZAM NA KONKURS! :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/2015/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczotka świetna ;)
    Uwielbiam Happysad :)
    Ja nie mam snapchata na windowsa nie ma ://
    👉 Mój Blog 👈

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    SYDNEYSLEEK.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ulubieńcy ♥ Też uwielbiam ,,Reality '' ♥ i ,, What do you mean? '' ♥ Ładny blog ^^


    Obserwacja za obserwację ? ;3 Daj znać u mnie ;)

    [mój blog ---> KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubię szczotkę TT, ale ja mam wersję kompaktową :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ulubieńcy ;)) Uwielbiam Tangle Teezer!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Musiałabym w końcu kupić sobie Tangle Teezer :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tą szczotkę , a korektor jest najlepszy!!! Super ulubiency ;)

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Hah, sama już poluję na TT.
    Co do ulubieńców września miała bym inne typy. :)
    Wpadnij w wolnej chwili: caroberry.blogspot.com
    Pozdrawiam. ♥

    OdpowiedzUsuń

  15. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia i ciekawy post :D

    http://kubatrenuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń