16 października 2015

Hello Autumn.

Witajcie kochani! Oficjalnie 23 września  rozpoczęła się jesień. Jest to moja druga ulubiona pora roku po wiośnie. Uwielbiał jesień, spadające kolorowe liście, słońce które nie jest tak ostre jak latem. W tym roku letnia pogoda przeważa jesień. Ale i tak zdarzają się dni, w których pada wieje i po prostu jest nieprzyjemnie. Jest wiele plusów za co uwielbiam jesień, przede wszystkim widoki kolorowych drzew oraz spadające rude, czerwone liście, które idealnie przypominają nam o jesieni. Uwielbiam także robić wiele dekoracji do domu, wykrajać dynie, sadzić wrzosy oraz robić coś z kolorowych liści. Październik jest dla mnie wyjątkowym miesiącem, ponieważ urodziłam się 30.10.1999r. więc będę już oficjalną 16-nastką hihih :D
Jest też parę minusów, których nienawidzę, czyli szybko robi się ponuro. Wracając późno ze szkoły robi się ciemno, gdy zjadam już obiad jest ciemno i odechciewa mi się nauki no ale cóż trzeb wypełniać swoje obowiązki. Zdarzają się także dni, w których pada deszcz, wieje  jest po prostu ponuro, wiele ludzi w taka pogodę wpada w stan melancholii co do miłych nie należy. Trzeba to przezwyciężyć np; oglądając jakąś komedie, która na pewno poprawi nam humor, zaparzyć swoją ulubioną herbatę, kawę lub inny napój i zatracić się  w oglądanie naszych ulubionych filmów ;D
  Co to za jesień bez sesji! W tamtym tygodniu wraz z moją koleżanką poszłyśmy na pierwszą jesienną sesję. Nie jest to może zaawansowana pora roku no ale mnie urzekły widoki. Ale na jednej sesji się nie zakończy hahah ;D postaram się znaleźć miejcie naprawdę ciekawe i inspirujące, ale o tym dowiedziecie się w późniejszych postach.
A wy co najbardziej lubicie robić w jesień?  Czy tez lubicie jesień?
* Może chcielibyście jaki post tematyczny, makijaż na jesień lub macie inne ciekawe propozycje na post? Jeśli tak napiszcie w komentarzach ♥















Sweter- Terranova
Legginsy- H&M
Kurtka- Szyta przez mamę
Szalik- Targ 
Buty- CCC
Okulary- New Yorker

14 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ^^ Mam podobne buty tylko kupowałam w innym sklepie :D Super blog :) Na pewno jeszcze wpadnę poczytać lub pooglądać zdjęcia :P
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji! Pozdrawiam :*
    http://poprostuzuzanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia!
    Ojej i ten piesek!


    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, szczególnie to z psem, ma taki fajny klimat:) Ja w jesień chyba najbardziej lubię robić sesje. Kolorowe liście świetnie wychodzą na zdjęciach :)

    Pozdrawiam ♥,
    paturecam

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne ujęcia, aż miło popatrzeć na tak radosną osobę :)

    Kochana kliknęłabyś w linki u mnie najnowszym poście ? :)
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/10/okrycia-wierzchnie-zamowienie-z-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam jesień za wszystko! Za kolorowe liście, piękne krajobrazy, które robią wrażenie. Smak zielonej herbaty, który o tej porze roku jest powtarzalny. Cieplutkie sweterki, grzejnik, książki. :D
    Pięknie wyglądasz! Szalik jest świetny.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka szyta przez mamę? Wow ! Cudowny szal uwielbiam je :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Boze jaka ty masz boska figure! Zazdroszcze *.* WOW twoja mama ma talent! Kurtka jest super!

    Zapraszam!
    http://vframlii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka ty jesteś śliczna ♥ Zakochałam się w Twoim szalu ^^ Bardzo ładne zdjęcia :) Ogólnie świetny post i blog :3
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji :3 Pozdrawiam :*
    http://poprostuzuzanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny szalik!
    Wspólna obserwacja?
    daj znać u mnie!
    ovixx93.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia! Jesień posiada swój niepowtarzalny urok :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizację !:) na pewno jeszcze tu zajrzę :) http://brenziblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń