19 listopada 2015

Coraz bliżej święta...

Witajcie kochani! Czujecie to, jest już połowa listopada, a co za tym idzie? Święta! Idąc ulicami zobaczyć można przecudne dekoracje świąteczne, pełno ustrojonych ulic kolorowymi lampkami tudzież choinkami.  Czuć już tą  świąteczną atmosferę  Bożego Narodzenia. Nawet już w sklepach pełno bombek, łańcuchów, gwiazd, szopek itp. Idąc wczoraj na wrocławski rynek robota aż wrzała! Jak co roku we Wrocławiu odbywa się Jarmark Bożonarodzeniowy. Było tyle budek postawionych, w których jak co roku będzie pełno słodkości, pluszowych mikołajów i innych różności. Postanowiłam, że w tym roku zrobię pełno zdjęć i wam pokarzę jak pięknie wygląda Wrocław na święta.
     Wracając, Świeta Bożego Narodzenia są czymś wyjątkowym. Wszyscy zasiadają razem na kolację wigilijną. Jest to czas bycia razem z bliskimi. W powietrzu tylko czuć atmosferę świąt. Wszyscy są dla siebie życzliwi i zapominają o wszystkich okropieństwach. Ubieranie choinki, przygotowywanie kolacji, pasterka, lampki na domach to coś co daje uroku świętą.
A wy co najbardziej lubicie w święta?














Płaszcz- szyty przez mamę 
Koszula- H&M
Spodnie-  Tally Weijl
Buty- CCC
Szalik- targ 



Każdy komentarz jest dla mnie motywacją. ♥

13 komentarzy:

  1. Fajny post :D

    http://kubatrenuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta, święta już nie mogę się doczekać grudnia, bo tak na prawdę teraz jeszze tego klimatu nie czuję ale w grudniu będzie juz wspaniale! Przecudowne zdjęcia! Obserwuję kochana, powodzenia w blogowaniu i zapraszam do mnie <3
    nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże Narodzenie uwielbiam, już zaczynam wczuwać się w świąteczny klimat. Tylko śniegu brakuje :D
    Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja święta uwielbiam za tę specjalną atmosferę, która towarzyszy temu czasu .... I temu zimnu, śniegu, kakao, prezentów .... ♥
    http://momentcatcher00.blogspot.com/ - Dziękuję z całego serca za każdy komentarz, obserwację, które budują moją motywację i stanowią najpiękniejszy prezent urodzinowy, jaki mogłam wymarzyć. Dla Ciebie to zaledwie chwilka napisać dobra robota czy wcisnąć przycisk obserwacji, ale dla mnie - sukces, w czymś, co kocham i co dla mnie jest bardzo ważne. ♥ A przecież sama wiesz, że czasami marzeniom trzeba pomóc. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku, ja już zdecydowanie wyczekuję świąt! Uwielbiam tę atmosferę xx

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jesteś i prześliczne ubrania!
    Ja najbardziej w świętach lubię atmosferę,już się nie moge doczekać ;)
    No i oczywiście Kevin sam w domu,bez niego nie ma świąt ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia<3
    zapraszam do nas http://www.nadiaandlaura.blogspot.de/
    jeśli ci się spodoba możesz nas zaobserwować chętnie się odwdzięczymy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Jeśli chodzi o święta to kocham w nich wszystko, całą tą niepowtarzalną i urokliwą atmosferę :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przyjemna stylizacja i pozytywne zdjęcia:)
    ja czekam na święa bo nie moge doczekać się tego pięknego klimatu oraz oczywiscie przerwy od szkoly:)
    buziaki:*

    lovletix-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam święta, ślicznie wyglądasz ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja boska <3 Świetnie :D !!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz, masz cudny uśmiech !
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń