11 listopada 2015

Sweterki ♥

Witajcie kochani, na wstępie przepraszam za dość długą nieobecnosć, ale obiecuję, że się to już nie powtórzy. Dziś przychodzę z lookbookiem. Ostatnio zakupiłam 2 sweterki z Sinsay'a a ten w paski jest z poprzedniego sezonu. Swetry są bardzo dobrze wykonane są milutkie i ciepłe. Zazwyczaj inne swetry, które kupuje w innych sklepach nie są tak dobre. 
A wy gdzie zazwyczaj lubicie kupować swetry?


















































































12 komentarzy:

  1. Ten pierwszy szary śliczny ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi sweterek jest przeuroczy, naprawdę! Ja uwielbiam chodzić w sweterkach podczas jesieni. :)

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz urocze sweterki.
    W jesień tylko je bym zakładała ;)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, kocham swetry:) Twoje są naprawdę urocze, poza tym masz śliczne włosy i słodką buźkę. Przyjemnie się Ciebie ogląda, a czyta jeszcze bardziej:) Oby tak dalej.
    lilacforest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny masz uśmiech ! :)
    Pierwszy sweterek bardzo mi się spodobał :)
    Nie dawno wróciłam do bloggera, zapraszam gorąco ♥
    aroundmydayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sweterki! Ja uwielbiam kupowac swetry w H&M!
    Zapraszam do siebie, nowy post! Pozdrawiam
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia!

    itismytimee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia!

    itismytimee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :D

    http://kubatrenuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń