5 grudnia 2015

Nowości kosmetyczne.

W dzisiejszym poście pokarzę wam, co kupiłam na promocjach w Rossmannie oraz w Hebe. Moje zakupy nie były przemyślane i nie zdążyłam kupic paru kosmetyków co były mi bardzo potrzebne, ale na jednej promocji się nie kończy! hahaha ;D




Kryjący, niepozostawiający śladów podkład z zaawansowaną technologią Smar t- Tone dla efektu nieskazitelnej, perfekcyjnej cery w każdym świetle. Wzbogacony drobinkami szafiru dla efektu świetlistej i promiennej cery. Trwałość makijażu przez cały dzień.
Match Perfection zostaje na skórze przez cały dzień i nie wymaga żadnych dodatkowych poprawek. Jest lekki i beztłuszczowy, dobrze się rozprowadza, posiada ochronny filtr SPF18, dzięki któremu cera jest cały czas pod ochroną. Absolutnie się z tym zgadzam, długo się utrzymuje i zakrywa niedoskonałości. Promocyjna cena 17zł.





Zapewnia codzienną pielęgnację i ochronę przed pękaniem wrażliwej skóry ust. Jego natłuszczająca konsystencja zapewnia ochronę przed słońcem, mrozem i wiatrem.
Nawilżająca formuła z Hydra IQ zawierająca masło shea i olejek z migdałów zapewnia intensywne nawilżenie i długotrwałą pielęgnację.Mam smak kokosowy. Przecudnie pachnie, ale jedynym minusem jest to, że ten zapach nie osada się na ustach. Promocyjna cena 5 zł.







Szminka w kredce Color WEAR LONG LASTING LIPSTICK LOVELY. Szminke mam w kolorze 2. Rozprowadza się bardzo dobrze i przecudnie pachnie.Na zdjęciu wyglada na kolor pomarańczowy, ale w rzeczywistości to nude. Promocyjna cena to 4zł.




Pomadka zapewni ustom intensywny kolor przez kilka godzin bez konieczności poprawki. Jej lekka, kremowa formuła daje uczucie przyjemnego komfortu i ubiera usta w dziesięć niezapomnianych odcieni. Szminkę mam w kolorze 07 Natural Beauty. Hebe. Cena 10zł.





Miękka, długotrwała konturówka - kredka do ust, umożliwiająca precyzyjną aplikację.Posiadam kredkę w kolorze 07 Cute Pink. Hebe. Cena 6zł.



Easy 2 use eyeliner pen marki Essence. Eyeliner we flamastrze z precyzyjną końcówką. Pozwala na stworzenie idealnej kreski różnej grubości. Formuła zapewnia długotrwały efekt bez rozmazywania. Preparat szybko się wchłania, zapewniając wyrazisty makijaż oka. Kreski mogą mieć różną długość i kształt. Produkt nie odbija się na powiekach. Dostępny w odcieniu czerni.Hebe. Cena 12 zł.



Najnowsza maskara maksymalnie pogrubia i rozdziela rzęsy, gwarantując niepowtarzalny efekt sztucznych rzęs. Wyjątkowa, elastyczna szczoteczka Perfect Brush, opatentowana przez Eveline Cosmetics, wykonana została z użyciem najnowszych materiałów w technologii DuPoint Hytrel. Zapewnia wykonanie perfekcyjnego makijażu oczu, precyzyjnie rozdzielając rzęsy i umożliwiając pokrycie wszystkich włosków nawet w kącikach oka. Tusz Extension Volume posiada wyjątkową kompozycję składników aktywnych, która wzmacnia i odbudowuje rzęsy od nasady aż po same końce. Zapobiega też ich wypadaniu podczas demakijażu. Rzęsy są wyraźnie odżywione i nawilżone. Promocyjna cena 7zł.



Gąbeczka do makijażu z Hebe. Cena 10zł. Dobrze nakłada mi się nia podkład idealnie wtapia się w skórę dzięki gąbeczce. Niestety bardzo trudno zmyć z niej podkład.


27 komentarzy:

  1. Kupiłam tą samą pomadke i jak narazie jestem zadowolona ! :) Bardzo mi się spodobał ten krem z nivea :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęciłaś mnie do kupna podkładu i tego masełka do ust z NIVEA moja siostra ma takie tylko malinowe i jest z niego bardzo zadowolona. Pozdrawiam. http://style-person.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na tej promocji w rossmanie kupiłam właśnie tą szminke w kredce do ust, mój kolor jest troszkę ciemniejszy, ale jestem w niej zakochana :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie:
    aniakasperek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbowałabym tej gąbki. Dużo o niej dobrego słyszałam :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) Świetny post, bardzo lubię Twojego bloga i dosyć często na niego wpadam :D Pozdrawiam i życzę sukcesów w blogowaniu! :D
    Zapraszam również do mnie, gdzie czeka na Was nowy post :)
    Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. podkład z rimmella mnie zaciekawił o.O
    poza tym masełko z nivea jest boskie ♥
    też mam gąbeczkę:D ale wystarczy woda, mydło i umyta :P
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te masełka z nivea, a z beauty blenderem chyba się nie polubiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio myślę nad zakupem takiego masełka do ust z nivei i tej gąbeczki. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masełko z Nivea jak dla mnie super :) Ja mam gąbeczkę z Real Techniques, która jest świetna i podkład zmywa mi się z niej dobrze, jedyna wada jej jest taka, ze cena jest troszkę wyższa, za swoją dałam 6 £ ( ok.36zł) , ale z tego co się orientuje jest ona w Rossmannie trochę tańsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne nowości, mam ten podkład i całkiem lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa tego masełka z nivea;) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachęciłaś mnie do podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do konkursu: *KLIK*. Do zgarnięcia jest zestaw kosmetyków, a wystarczy poklikać w linki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey, great post! Love it!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kosmetyki
    :*
    Xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie stosowałam niestety żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne nowości, kilka z nich używam i mogę w stu procentach polecić.
    Balsam idealnie nawilża usta, tusz przepięknie wydłuża rzęski. Zadowolona byłam najbardziej z tych produktów.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, http://liikeeme.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja Cię zainteresuje , daj znać :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nowości pierwsza klasa :) Mam ten balsam do ust Nivea . Jest świetny jednak ciężko nim usteczka smarować, trzeba wsadzać tam paluchy :(

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham osobę która wymyśliła gąbeczki do makijażu <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Szminki z Lovely i Essence znam i bardzo lubię! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa testu tuszu do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeden z moich ulubionych podkładów :)

    OdpowiedzUsuń