24 stycznia 2016

Paczka od myloview.




Jakiś czas temu  napisała do mnie Pani ze sklepu  myloview. zaproponowała czy nie chciałabym 
wybrać sobie plakatu, a następnie zrobić post o nim. Po krótkim namyśle postanowiłam się zgodzić. Na stronie macie do wyboru wiele plakatów, fototapet, naklejek oraz obrazów o różnej tematyce, więc na prawdę warto zajrzeć. Nie przedłużając zapraszam do czytania :)










Wymiary.
Plakat, który wybrałam ma wymiary 40cmx30cm.









Opakowanie.
Plakat przeszedł w szczelnie zapakowanej tubie oraz owinięty był dodatkowym papierem i folią bąbelkową.









Cena.
Jak na tak dobrze wykonany plakat, cena jest niska.








Jakość.
Jakościowo wykonany jest bardzo solidnie. Myślałam, że nie będzie wykonany dobrze i papier podrze się szybko, Jednak się pomyliłam, papier jest gruby i błyszczący.










Wybór.
Jeśli chodzi o wybór to mają ogromy, na pewno każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.












21 komentarzy:

  1. Bardzo ładny plakat, w moim stylu :)
    Ciekawy blog! :D


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się wcześniej z tą firmą, ale asortyment wydaje się być bardzo ciekawy. Twój plakat prezentuje się świetne. Moim zdaniem dobrze wyglądałoby gdybyś oprawiła go w jakąś ramkę, dodałaby mu tego czegoś a na ścianie z pewnością przyciągałby uwagę :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Plakat śliczny i estetyczny, podoba nam się.

    Zapraszamy do nas, pojawił się nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny plakat, sama bym taki powiesiła u mnie w pokoju :)

    zapraszam na konkurs fotograficzny
    Konkurs - klik!\
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny plakat :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super, chętnie sama bym wzięła cos takiego do pokoju :)

    mogłabys poklikać w linki w tym poscie ? Z góry dziękuję :*
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sprawa. Na pewno mozna w ten sposob ciekawie ozdobić pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo ładnie wygląda na ścianie! :) kiedy następny wpis ? <3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne :)
    zapraszam do mnie. nowy post :) inspirationbyann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super plakat! Strasznie podobają mi się takie sentencje w małych ramkach, ale duża wersja też jest świetna :)
    Zapraszam! BLOG I ASK

    OdpowiedzUsuń
  11. http://akfashion2.blogspot.com/?m=1
    Superowy blog, plakat bardzo fajny! Do mojego pokoju by nie pasował bo za biało czarny😂
    Zapraszam do mnie http://akfashion2.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo uwielbiam takie ozdoby w pokoju ;))

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny plakat :D


    http://colourfulpie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny plakat, sama bym chciała mieć coś podobnego u siebie w pokoju :D
    http://olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny jest taki w moim stylu. Niby tylko plakat ale jednak wnętrze wygląda lepiej z takim dodatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny jest taki w moim stylu. Niby tylko plakat ale jednak wnętrze wygląda lepiej z takim dodatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba ta stronka :)
    Tylko, nigdy o niej nie słyszałam, a szkoda.
    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog :)
    wspólna obserwacja? :) ja już obserwuję i liczę na rewanżyk :) pozdrawiam :* :):)

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń