7 stycznia 2016

Postanowienia noworoczne.

Witajcie w 2016!

Na początku chciałabym Wam życzyć, aby ten Nowy Rok był zdecydowanie lepszy od poprzedniego, abyście realizowali wszystkie cele, abyście nie bali się nowych wyzwań i kroków na przód.

Dziś przychodzę do was z pierwszym tematycznym postem na moim blogu, a mianowicie postanowienia noworoczne. Pewnie każdy z was nie raz, postanowił sobie wypełnienia czegoś przez rok, ale to pewnie nie wypaliło. W tym roku postanowiłam, wziąć się za siebie i wypełnić moje postanowienia. Jak z nimi będzie? Sama nie wiem, ale chcę z nimi dotrzeć do 1 stycznia 2017 r. Zapraszam do czytania. :D




Postanowienia blogowe:

  • Aby moje posty pojawiały się regularnie.
  • Uzbierać duże grono regularnych czytelników. ( 70 tak na początek) :D
  • Uzyskać dużo wyświetleń na blogu.
  • Odpowiadać na wszystkie komentarze od czytelników.
  • Więcej pomysłów na posty.
  • Zmienić coś w wyglądzie bloga.




Postanowienia personalne: 
  • Mieć wyrzeźbiony brzuch.
  • Być bardziej spontaniczną i nie przejmować się głupotami.
  • Skończyć pierwszą klasę technikum z średnią 4.0
  • Być bardziej ogarniętą. (  Są jednak takie dni gdy wychodzę do szkoły i przez cały dzień nie ogarniam co się dzieje)
  • Nawiązywać więcej znajomości.
  • Być bardziej otwartą osobą.
  • Skupić się na nauce.
  • Odżywiać się zdrowiej.
  • Zapuścić paznokcie. 




  




  




  




  




  


 Niestety nie dodałam żadnych moich zdjęć, ponieważ jestem przeziębiona i nie mogę wychodzić z domu ;c














22 komentarze:

  1. Super inspiracje :) Życzę powodzenia i wytrwałości w postanowieniach noworocznych, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również wesołego 2016 i życzę spełnienia wszystkich (a jeśli się nie uda, to większości) postanowień noworocznych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj no to życzę dużo zdrowia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, dużo wytrwałości w postanowieniach. Ja też zaczęłam ćwiczyć.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne postanowienia! Troszkę Ci pomogę i zaobserwuję! :D Wytrwałości na 2016! Miłego dnia!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś śliczna <3
    http://paulablogxx.blogspot.com/
    zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne postanowienia ^^ Oglądałam poprzednią sesje, chcę Ci powiedzieć, że jesteś naprawdę piękną dziewczyną ♡♡♡

    Pomogę Ci w realizacji celów i obserwuje, liczę na rewanżyk;*
    Siostry Angelxx
    http://siostryangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post! Powodzenia w realizacji postanowień ;)
    wspólna obs ?
    Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli chodzi o zdrowy styl życia to zapraszam do mnie!
    Mój blog. kliknij

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre postanowienia, bo są "konkretne" :)
    Jeśli chcesz się zdrowo odżywiać i mieć wyrzeźbiony brzuch to zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe postanowienia, życzę wytrwałości w realizowaniu. :) Pamiętaj, że postanowienia same się nie spełnią! :D Wiele powodów do radości w Nowym Roku! :) Oraz dużo uśmiechu. :)
    Pozdrawiam, juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w realizacji, ja w tym roku zreygnowalam z postanowien ;))

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci skarbie powodzenia w postanowieniach ♥
    Ja też marzę o sukcesach blogowych i z ciałem :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń