13 lutego 2016

Makijaż walentynkowy.








Dziś przychodzę do was z makijażem na walentynki. To już juto , więc postanowiłam pokazać wam moją propozycję makijażu. Nie jestem w tym ekspertką, więc wybaczcie mi moje nieidealne kreski.





Na początku na powieki nakładam bazę pod cienie z Essence, a następnie wklepuje ją gąbeczką do makijażu.



W kąciku oka nakładam lawendowy jasny cień.






W drugiej kolejności na ruchomą powiekę nakładam brązowy błyszczący cień.







Następnie pędzelkiem nakładam fioletowy cień i rozcieram go w złamaniu powieki.





 Na ruchomą powiekę nakładam biały matowy cień. Aby rozświetlić oko nakładam go jeszcze w kąciku oka.








 Na linię wodną nakładam brązowy połyskujący cień.





 


Robię kreski, tuszuje rzęsy i makijaż gotowy.















Rozczesuję brwi grzebykiem i wypełniam je brązowym cieniem z Avon.




 

Tak prezentuje się makijaż oczu. 


 




Na wcześniej nawilżoną twarz nakładam podkład z Rimmel i wklepuję go gąbeczką do makijażu.



Aby zmatowić cerę wklepuję puchatym pędzlem puder.




Do wykonturowania twarzy używam bronzera z Astor oraz różu z Lovley.










 Na końcu nakładam na usta szminkę z Golden Rose nr. 14.



Tak prezentuje się moja propozycja makijażu walentynkowego.




20 komentarzy:

  1. Świetnie ci to wyszło :) mi też kreski nigdy nie wychodzą idealne ;)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Zapraszam http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znać czy obserwujesz zrobie to samo ;p

      Usuń
  2. Jejku cudownie wyszło. Sama z chęcią zrobiłabym sobie taki make-up.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ci wyszło, ja nie obchodzę walentynek. Obserwujemy?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać czy obserwujesz i zrobię to samo ;)

      Usuń
  4. Super pomysł na makijaż! Bardzo mi się podoba, gdyż przede wszystkim wygląda skromnie :)
    www.Klaudencja.blogspot.com ----> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż, kolor szminki ci pasuje ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny make up.. szczególnie oczu!
    ♥ZAPRASZAM! NA MOIM BLOGU ZACZĘŁAM PISAĆ KSIĄŻKĘ o przyjaźni♥
    obs=obs? Zacznij i daj znać mi na blogu, a ja się odwzajemnię!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt końcowy super :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż, nie za mocny nie za lekki idealny :3 Pozdrawiam i Zapraszam do mnie! Jeżeli masz ochotę to proszę poklikaj w linki nad zdjęciami http://macreateart.blogspot.com/2016/02/paczka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie bardzo <3 podoba mi się

    http://vveronikv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwone usta to podstawa

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż! Jesteś prześliczna *.*

    Pozdrawiam serdecznie!
    Nasz blog, KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż! Uwielbiam produkty do ust z golden rose <3

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na makijaż! Nie jest wyzywający i to najlepsze ;)

    Może obs za obs?

    Pozdrawiam, xoxo

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Miło mi będzie jak pozostawisz po sobie ślad i zaobserwujesz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Miło mi będzie jak pozostawisz po sobie ślad i zaobserwujesz! ;)

    OdpowiedzUsuń