1 lutego 2016

Moja pielęgnacja włosów.


Hejj.
Moje włosy rosną mi bardzo szybko, z czego jestem zadowolona. Były bardzo zniszczone, więc postanowiłam iść do fryzjera aby wyrównać je równo z grzywką . Moja pielęgnacja nie jest  specjalnie skomplikowana, używam tylko szamponu, odżywki oraz olejku aby moje włosy nie puszyły się. Zacznę od tego, że w wakacje zrobiłam sobie czerwone końcówki i 2 pasemka na grzywce co do dzisiaj mi się trzyma. Nie powinno tak być, bo przecież to szamponetka, a nie farba, no ale cóż....


♥Moje włosy po wyschnięciu♥










♥Co z nimi dalej robię?♥
Zazwyczaj je prostuje, ale kiedy mam czas to plącze  je jak na zdjęciu poniżej i na drugi dzień mam lekkie fale.
























♥Czego
używam?♥



Tangle Teezer około 35zł,



Mila Maska z keratyną.
Profesjonalna maska wzmacniająca z keratyną. Zawarta keratyna odbudowuje i wzmacnia strukturę włosów. Posiada nowoczesną formułę bogatą w składniki kondycjonujące i wzmacniające włosy. Ekstrakt perłowy sprawia, że włosy stają się błyszczące i łatwe do ułożenia. Zapobiega kruszeniu i łamaniu się włosów podczas codziennych zabiegów: suszenie, prostowanie. Przeznaczona do wszystkich rodzajów włosów. Około 20 zł


Szampon Garnier Goodbye Damage
Silnie działająca formuła szamponu wzmacniającego Goodbye Damage została wzbogacona o Keraphyll i olejek z owoców amli, które naprawiają zniszczone włosy od wewnątrz i wypełnia ich ubytki. Około 10zł.

Naprawczy olejek Full Repair przywraca piękno i odbudowuje suche i zniszczone włosy.

Formuła zawiera olejek Inca Inchi (X 7.5 zawartości w szamponie), wzbogacony jest w kwasy Omega 3 (47 X więcej niż w olejku arganowym) i nienasycone kwasy tłuszczowe, które lepiej reagują na ciepło, aby zmaksymalizować działanie produktu przy modelowaniu włosów.
Cena około 53 zł w drogeriach.  Moja mama kupiła go u fryzjera za około 12 zł .




















































Macie może sprawdzone produkty do włosów, olejki, szampony, odżywki. A może znacie jakieś suplementy na zdrowe włosy? Jeśli znacie jakieś produkty napiszcie w komentarzach :P

15 komentarzy:

  1. Musisz je podciac i nawilżać, nawilżać i jeszcze raz nawilżać. Pielęgnacja emolientowa również powinna się sprawdzić.Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz je podciac i nawilżać, nawilżać i jeszcze raz nawilżać. Pielęgnacja emolientowa również powinna się sprawdzić.Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście podcięłam je, bo ich stan był tragiczny ;p

      Usuń
  3. Ja bym ci radziła ściąć z 2-3 cm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam dlugie wlosy jak widac w innych postach i scielam 2 tygodnie temu

      Usuń
  4. Ja też używam ten szampon, stosuję również odżywkę Goodbye Damage i maskę keratynową z firmy B.app, można kupić ja w drogerii za około 35 zł zregenerowała moje włosy, które były bardzo zniszczone przez prostownice.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://adachwalinska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie podcinanie końcówek boli, a co dopiero ich ścięcie. :D
    Kupiłam sobie szczotkę z naturalnego włosia, włosy już się tak nie puszą jak wcześniej, choć jesienią i zimą to nic nie da rady pomóc. :P Jednak polecam takie szczotki.. :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam tej szczotki i jest według mnie najlepsza (mam mega gęste włosy XD)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też zawijam włosy w takie śrubki :D
    hmm ja do włosów przede wszystkim olej kokosowy polecam :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam ten szampon z Garnier i dość dobrze się sprawdził :)
    Bardzo przyjazny blog, z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tangle Teezer to najlepsza szczotka na świecie! Często robię sobie takie "ślimaczki" z włosów :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam mój TT naprawdę szczotka warta polecenia :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Próbowałam się uczesać tą szczotką, ale dla mnie to nie wykonalne. Kiepsko układa mi się w ręce i nie czesze wcale lepiej jak wszyscy chwalą :D Też wyrywa włosy.
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. TT są naprawdę godne polecenia! Masz śliczne włosy :)
    Obecnie moje włosy jedynie myję szamponem, ale niebawem muszę w końcu zakupić jakąś odżywkę.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  13. masz bardzo ładne wlosy :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń