9 lutego 2016

Recenzja szminki Golden Rose

Dziś przychodzę do was z recenzją szminki Golden Rose Velvet Matte o nr.14. Jest ona dość popularna, więc postanowiłam przetestować i powiedzieć kilka słów o niej. Kiedy ją kupiłam myślałam, że będzie się szybko ścierać i nie pozostanie długo na moich ustach, ale się myliłam! Trzyma się bardzo długo, nie jest ona tempa co jest wielkim plusem, bo nie nakłada się trudno, po prostu idealna.




















































Plusy:
- Duża pojemność 4,2 g
- Cena - 10.99 zł.
- Dobra pigmentacja.
- Trwałość
- Zastosowanie/efekt: nakładając prosto z opakowania otrzymamy kolor, jak w opakowaniu. Nakładając pędzelkiem otrzymamy połowę z tego koloru, przez co kontrolujemy intensywność równocześnie wyrysowując dokładnie usta.
- Ma przyjemny waniliowy zapach. 






Minusy:
- Nie ma dużego wyboru szminek.

    

Testowałyście już szminki z kolekcji Velvet Matte? Jesteście z nich zadowolone ?



14 komentarzy:

  1. Ja niestety nie mam takiej szminki ,ale wydaje się być ciekawa :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie mam takiej szminki ,ale wydaje się być ciekawa :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam szminki z tej firmy ! Kolorki mają przecudne :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ma z Golden Rose pomadkę w kredce. Jest świetna! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadka świetna!!

    Obseruję pod nazwą katrin, może rewanż? :) Mój nowy blog http://fromkatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam lakiery z GR, o pomadkach również słyszałam bardzo pozytywne oceny. Muszę się wreszcie w jakąś zaopatrzyć!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam wiele dobrego o tych pomadkach ;)

    Obserwuję.

    www.jessikachincza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze takiej nie posiadam, ale o nich słyszałam. Ostatnio kupiłam sobie pomadkę w kredce z GR i sprawdza się świetnie :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie testowałam, ale zamierzam :)
    Kolorek jest śliczny ♥
    Dodaję bloga do obserwowanych i liczę na rewanż

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam pomadki z Golden Rose :)
    Ja akurat posiadam nr 4,13,19,24. Jestem z nich bardzo zadowolona także polecam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pomadki z Golden Rose :)
    Ja akurat posiadam nr 4,13,19,24. Jestem z nich bardzo zadowolona także polecam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Poomadki z Golden Rose moim zdaniem są najlepsze! ♥
    Świenty post! ♥
    Zapraszam --> Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń