13 marca 2016

Ciemna strona internetu.



Ilu z nas rozmawia częściej ze znajomymi przez internet, a mniej na żywo? Internet opanował wielu ludzi. Zdarza się tak, że ludzie poznają się przez internet, piszą długo i następuje czas spotkania. Nasuwa się pytanie, spotkać się, czy w ogóle zerwać kontakt. Jeśli następuje chwila spotkania obawiamy się, że nie będzie tematu do rozmowy, lub nie polubicie się. Zawsze jest ta niepewność pisząc z osobą o której się nie wie nic, a po dłuższym spotkaniu okazuje się, że to co pisał jest kłamstwem.
Kolejna sytuacja. Jeśli znasz się już długo ze swoją koleżanką/ kolegą i piszecie dość długo a w realnym życiu nie odzywacie się do siebie i unikacie się. Nawet jak widzicie się często to ta osoba unika cię i pisze do ciebie, ze nie było czasu pogadać albo nie mógł/mogła podejść. Widzisz ją/ go w towarzystwie osób, których byłaś pewna ze on/ona ich nie tolerują.  Dowiadujesz się różnych rzeczy na jego temat, o których nie raczyła/raczył cię powiadomić. Ta osoba staje się dla ciebie obca. Nie mówisz jej o niczym, bo zdajesz sobie sprawę o fałszywości tej osoby i o kłamstwach.  Byłam w takich sytuacjach i to skłoniło mnie do napisania tego postu i podzielić się z wami moim odczuciami dotyczących tego tematu.
Jeśli chodzi o sytuację nr.1 czy żałuje, że się nie spotkałam? Szczerze to tak. Bałam się właściwie, tylko tego, że nie będzie tematu do rozmowy. Bo tą osobę znałam, ale nie było okazji do rozmowy.

Jeśli chodzi o sytuację nr2. Jak sobie z tym radzić?  Najlepszą opcja będzie unikanie takich osób i nie zadręczanie się nimi. Lepiej znaleźć sobie przyjaciół lub znajomych szczerych i prawdziwych niż fałszywych udających innych niż są w życiu realnym.

Spotkać się czy nie? Jeśli macie wspólnych znajomych i kojarzycie tą osobę to jak najbardziej. Jeżeli poznaliście kogoś przez internet to nie radzę. Dużo słyszy się o sytuacjach, kiedy poznajecie się przez internet na czatach. Tego nie radzę bo inaczej opiszecie się jak wyglądacie i ile macie lat, a kiedy dochodzi dzień spotkania, widzicie jakiegoś podstarzałego 50 latka. A wiadomo o co chodzi takim ludziom.
Co o tym sądzicie? Byliście już kiedyś w takich sytuacjach?
  


 



 Sweter- Terranova
Jeans- Terranova
Buty- CCC
Naszyjnik- no name

22 komentarze:

  1. Bardzo dobrze napisany post oraz śliczne zdjęcia! :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dlatego ja preferuje spotykanie sie na zywo niz pisanie tylko na fb :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam internetową przyjaciółkę , prowadzę z nią nawet bloga. Dogadujemy się świetnie mimo, że jesteśmy inne. Na początku się bałam,że w realu nie dogadamy się a teraz jestem pewna ,że będzie nawet lepiej:)
    ==
    http://internetsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo internet to takie cudo, że zawsze można wyłączyć się jednym przyciskiem ... ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam. Było na początku fajnie, a później kontakt się urwał. Tez poznałam koleżankę przez internet, a później okazało się, że mieszka w okolicach. Nie miałam okoliczności, aby się z nią spotkać, ale niedługo będą ;)
    Wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz ludzie więcej rozmawiają przez Facebooka, albo za pośrednictwem innych portali społecznościowych niż "na żywo"

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry temat ! Cudowne zdjęcia ^^

    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna jesteś. Post super ;)
    socialmediafandom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W internecie trzeba na serio uważać. Nie wiadomo kto siedzi po drugiej stronie. Ja na szczęście nie miałam takiej sytuacji. :) Piękne zdjęcia!
    http://saniiotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W internecie trzeba na serio uważać. Nie wiadomo kto siedzi po drugiej stronie. Ja na szczęście nie miałam takiej sytuacji. :) Piękne zdjęcia!
    http://saniiotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Internet w wielu przypadkach pomaga ;) Ja chyba jednak jestem starodwana i mimo, że wiele "klikam" to wolę wyjśc ze znajomymi i spotkać się twarzą w twarz ;)
    ~ Blog mnie bardzo zainteresował ;) pokazujesz siebie i swoją oryginalność, to się ceni :D Na pewno będę wpadać :* Pozdrawiam ^^
    www.veeluf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Internet jest pomocny ,ale czasami niebiezpieczny ! Trzeba uważać !

    Zapraszam : http://lucy-lusia2.blogspot.com/ Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj ! ;)
    Chcesz być na bieżąco ? Zapraszam do polubienia FANPAGE-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety ale te sytuacje sie zdarzaja innym osobom :/

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Internet zdecydowanie zajmuje nam czasami zbyt wiele czasu. Jeśli o mnie chodzi wolę rozmawiać w rzeczywistości niż przez internet. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<






    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pouczający post. Piękne zdjęcia <3 zapraszamy do nas, zaczynamy dopiero ;) http://queens-of-fucking-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również wole w rzeczywistości rozmawiać. Bardzo ładny sweterek, zapewne cieplutki ? zapraszam na mój blog - nowy post:) (akceptuje wymiane obserwacjami) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz wielką racje , na internecie dobrze nam sie pisze ponieważ tej osoby nie widzimy i nie możemy zobaczyć jej reakcji i przez to jesteśmy odważniejsi .
    świetne zdjęcia

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię czatować przez internet, wolę rozmawiać w 4 oczy. Dlatego internetu używam tylko do blogowania i słuchania muzyki.

    Żałuję, że nie byłam w Terranova. Właśnie szukam takiego sweterka.

    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie napisany post! Ja mogę powiedzieć szczerze, że rozmawiam częśceij ze znajomymi na internecie, niż w realu. Sama nie wiem dlaczego, ale zazwyczaj wted, kiedy jesteśmy koło siebie i chcemy pogadać, to zawsze sie znajdzie, który ma coś ważneijszego do powiedzienia. Ale przynajmniej zostają te wiadomosci. :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny sweterek. Kiedyś o wiele więcej komunikowałam się przez internet niż rozmawiałam w cztery oczy, ale gdy zdałam sobie z tego sprawę natychmiast starałam się poprawić swoje zachowanie. Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://my-stf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem Ci że poznałam przez internet wiele osób, z którymi mam od wielu lat świetny kontakt. Spotkałam się w realu, okazali się świetnymi ludźmi (jeden chłopak nawet został moim partnerem, ale nie trwało to długo niestety przez odległość).
    Mam znajomych w wielu miejsc w Polsce (ale nie tylko, również w Europie a nawet poza jej granicami) i jeśli podejdzie się do tego w sposób dojrzały, nie jest to w żaden sposób niebezpieczne:)
    PS: Nowy blog,
    Mam nadzieję, że zainspiruję teraźniejsze młode pokolenia do ruszenia tyłka sprzed komputera i zapracowania na niesamowite wspomnienia :)))
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń