28 marca 2016

Wielkanoc.

 Święta, święta i po świętach. Mam nadzieję, że miło je spędziliście. Ja w sumie nic nie robiłam, siedziałam w domu i miło spędzałam czas w gronie rodziny. Chciałam wam to w skrócie pokazać, więc postanowiłam to zrobić w formie sklejki zdjęć ze snapa. Mam nadzieję, że taka forma wam się spodoba i będziecie chcieli takie posty ( dajcie znać w komentarzu).




























 














 


































A wy jak spędziliście święta? :D Podoba wam się tego typu post? :D


                                                                                                                              buziaki!
                                                                                                                             Monika






9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post oby tak dalej:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się sklejka takich zdjęć! Widzę, że kreatywnie spędziłaś te święta. Trzymam kciuki za dalszy rozwój bloga, pozdrawiam :*
    http://stylowka4u.blogspot.com/2016/03/34-hello-darkness-my-old-friend-ive.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Post ciekawy, więcej takich możesz pisać :)
    Święta spędziłam spokojnie z rodziną.

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :3
    Zapraszamy do nas xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja spędziłam święta całkiem dobrze :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. swieta swieta i po swietach :d
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że to wszystko tak szybko minęło :(
    Świetny pomysł z takimi wpisami!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta święta i po świętach.... szybko minęły. Dobrze, że u mnie sie udały :D

    Wróciłam, nowy post - zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń