12 czerwca 2016

Lipfinity Lip Colour (Podwójna pomadka do ust)

Dziś przychodzę do was z recenzją matowego lakieru do ust z Max Factor. Kupiłam go na przecenie w Rossmannie. Początkowa cena wynosi około 60 zł, więc po przecenie kosztował około 26 zł. Opakowanie zawiera matowy błyszczyk oraz utrwalacz, aby produkt mógł trzymać się dłużej. Posiadam ją o numerze 055.
Jeszcze nigdy nie miałam tak wspaniałej pomadki, mogę jeść pić, a kolor dalej się trzyma. Mimo, że produkt jest z wyższej półki opłaca się go zakupić. Wystarczy, że pomaluje się nim do szkoły o godzinie 6.00 poprawię utrwalaczem i na cały dzień mam spokój z poprawianiem ust.










Plusy:
- bardzo trwała i nie do starcia,
- cudowne kolory,
- nie czuć jej na ustach,
- nie wysusza moich ust,
- nie odciska się na szklance podczas picia,
- perfekcyjny mat,
- nie lepi się,
- łatwo się aplikuje,


Minusy:
- cena,
- utrwalacz szybko się kończy,
- trzeba szybko malować, bo kolor zastyga.







Jak widać jest więcej plusów niż minusów. Na prawdę zachęcam was do kupna tej pomadki.


NIE NALEŻY DWA RAZY MALOWAĆ UST POMADKĄ, BO ROLUJE SIĘ. JAK JUŻ CHCECIE JĄ POPRAWIĆ NALEŻY ZMAZAĆ PRODUKT I NAŁOŻYĆ JESZCZE RAZ. :)

























20 komentarzy:

  1. szkoda, że nie dodałaś zdjęć :)
    PRZYDATNA RECENZJA :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIC O KILKA KLIKÓW W OSTATNIM POŚCIE? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna recenzja prosto zwiezle i na temat :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kolor, chyba skuszę się na kupno. ;)

    Mój blog: zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ją mam ale w innym, ciemniejszym kolorze, za jakiś czas też będę ją recenzować na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny kolor pomadki :*

    Zapraszam na nowy post :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadki mają rewelacyjny kolor :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor idealnie pasuje do Twojej karnacji i pięknych włosów :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    KLIK

    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, masz bardzo ładny uśmiech :D Kolor pomadki śliczny.
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny jest kolor tego błyszczyka ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz, ale Moniki już to chyba mają we krwi! :D

    Zostaję na dłużej, obserwuję i zapraszam do siebie:
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolor :) Szkoda tylko, że aby poprawić należy najpierw zmyć poprzednią warstwę. Ale myślę, że produkt warty uwagi ;)
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo jakaś nowość :)

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolor :) słyszałam już o tym produkcie, może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie, ale bardzo mnie zainteresował :) Ładny kolor!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny kolor pomadki :)
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kolor :)
    Zapraszam do mnie (odwdzięczam się za obserwację):
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń