17 sierpnia 2016

Casual.



Dziś prosta ''sportowa'' stylizacja. Zwykła szara bluza, jeansy i trampki. Mało potrzeba, aby tak prosta stylizacja stała się całkiem ciekawa. Możemy dorzucić kilka dodatków.. czapkę, okulary itp i już można wyglądać okej. Jeansy, które widzicie poniżej na zdjęciu nieco przerobiłam. Modne stały się spodnie z dziurami, więc postanowiłam coś z nimi pokombinować i  voilà !

























































Jak wam się podoba ta stylizacja ? 



C&A- Bluza
Spodnie- no name
New Yorker- Okulary
Converse- T


rampki

6 komentarzy:

  1. Stylizacja prosta, a zarazem ciekawa- to chyba przez te dziury w spodniach. Ja dodałabym jakiś akcent kolorystyczny, np. torebkę lub buty.
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te spodnie z dziurami . Coraz więcej osób je nosi .
    Ja chyba też zacznę ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na każdą obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta zwykłą stylizacja :) Masz rację, że wystarczy dodać okulary, żeby wyglądała lepiej :)
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylówka! Bardzo podobają mi się spodnie. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia! I ogólnie to Twój nadgłówek bardzo a to bardzo mi sie podoba! :)

    http://memoriesfrozenstill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie takie połączenia :)

    Świetnie wyglądasz!

    http://ladyinblackfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń