25 września 2016

Inveo- odżywka stymulująca wzrost rzęs.

Dziś przychodzę do was z produktem do rzęs, a mianowicie odżywką stymulującą ich wzrost. 
Zostałam wybrana do testowania odżywki, więc nie przedłużania zapraszam do czytania. :)

INVEO Hypoalergiczne serum rewitalizujące i pielęgnujące wzmacnia rzęsy oraz stymuluje ich wzrost.   


Produkt zapakowany był w niebiesko srebrne opakowanie, w którym znajdowała się czarny pojemnik z serum do rzęs. Opakowanie jest minimalistyczne i wygląda całkiem dobrze.








Cała kuracja powinna trwać od 6 do 10 tygodni.








Płynny produkt, który nakładamy raz dziennie przy nasadzie rzęs (najlepiej wieczorem), znajduje się w plastikowym opakowaniu podobnym do tego w którym są eyelinery. W sumie, dość typowo.







Tak prezentują się moje rzęsy na początku kuracji.






Produkt możecie kupić w Rossmannie i Naturze. Koszt to około 60 zł.


4 komentarze:

  1. Nie ufam tego typu produktów. Mam swoje naturalne rzęsy, które są naprawdę wystarczające długie, więc wole nie kombinować.

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej nie jestem zwolenniczką takich produktów ;) Mam swoje raczej długie rzęsy więc raczej nie stosuję odżywek itp. Aczkolwiek produkt wydaję się być ciekawy.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak będą wyglądały po kuracji.. też mam długie naturalne ale czasem można je wzmocnić dobrymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wpis ! :D
    Co powiesz na obs/obs? (Jeśli tak to daj znać na blogu u mnie)
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń